Melodifestivalen.

Har vart så satans trött efter skidresan men det är sådant som hör till! Men den mdicin som behövdes var 12 timmars sömn, känner ig utvilad men ändå inte helt okej. Känner mig bajs.. huvudvärken känns som 5678 lastbilar som stormar in i mitt huvud ett efter ett :(

Igår hade vi våran dansuppvisning och det gick jävligt jävligt bra !! Är as nöjd ! :D Är ganska stolt över mig själv som aldrig har tagit ett danssteg innan men nu är det iallafall över ;) lite sorgligt iallfall för nu har man inget att träna till..

Ska kanske på tjejkväll ikväll men jag åker nog bara om jag känner mig lite bättre för nu mår jag ju piss som sagt ... ska kurera mig lite grann nu ! Hejs svejs ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0