Party

Om jag ska vara ärlig har jag glömt att skriva här. SORRY !

Igår iallafall åkte jag in till Skänninge till min bästavän Julia och hennes syster Johanna. I början va allt lugnt, johanna och Julia satt i soffan hela dagen och det fortsatte vi med. Sen på kvällen började vi spela lite monopol och drack lite gottigottgott. Sen spårade det ur och det tänker jag inte berätta om ! Sorry igen...

Idag va det kalas för Julia så det blev en del fika och resten kan ni ju räkna ut själva !

Ikväll är det ju gladiatorerna som ska börja igen. Kommer ihåg det från när jag va liten. OCH jag tror inte det blir lika bra nu som det va på den gamla goda tiden då min barndom ägde rum ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0