Promenad (Check)

Kom precis hem från en lång promenad med mamma och hennes kille. Det va faktiskt jätteskönt, dels för att man får solljus och dels för man får lite frisk luft och det är ju alltid bra !

Jag gjorde en lista förut vad jag ska hinna göra idag för annars går allt som jag vill göra rakt åt helvete och jag sitter framför datorn istället ;) Jag ska bland annat städa mitt rum, plugga klart psykosociala och börja skriva lite reultat på uppsatsen. Sen ska jag hinna med att mysa och kolla på film typ vid 20.00 då mamma, jag och mammas kille ska kolla på Jägarna 2. Är den filmen bra ? :)

Det var allt från mig just nu. Ha det bäst tills vi ses igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0